Музейна педагогіка – досить новий, але вже популярний напрям навчально-виховної діяльності. Використання засобів музейної педагогіки в дошкільних закладах дає змогу пробудити в дітях відчуття приналежності до свого роду, до рідної землі, прагнення долучитися до культури українського народу, його історії, традицій.
Сьогодні чи не найважливішими і найактуальнішими напрямами роботи у сфері музейної педагогіки є духовно-моральне та громадсько-патріотичне виховання. Адже від того, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості.
Завдання музейної педагогіки:
· формувати у дітей ціннісне ставлення до культурно-історичної спадщини;
· розвивати інтерес до експонатів музею;
· формувати образ музею як зберігача предметів культурно-історичного значення.
Форми роботи:
заняття, бесіди з дітьми;
екскурсії, самостійний розгляд експонатів;
ігри музейного змісту, ігри-розваги, ігри подорожі
Міні-музей "Українська лялька-мотанка"
Міні-музей "Український побут"